perjantai 12. huhtikuuta 2013

Erinomaista palvelua Gymstickiltä reklamaatioon

Tarjoushaukku on innokas kotitreenaaja, ja välineiden pitää siis olla kunnossa. Olen käyttänyt Gymstickin tuotteita, joihin olen ollut tyytyväinen, mutta nyt parin kuukauden sisään tuli pari pettymystä vastaan.



Runsaan vuoden ikäinen Gymstick-hulavanteeni nimittäin murtui. Hulapalasia yhdessä pitävä muoviosa vain katkesi. Olen kyllä treenannut vanteella useita kertoja viikossa, mutta siitä huolimatta oletin käyttöiän tuotteella olevan pidempi kuin runsas vuosi... En kuitenkaan viitsinyt reklamoida tuotteesta, vaan ostin uuden tilalle, kun ajattelin, että ehkä vuoden käytön jälkeen tuotteesta ei voi enää reklamoida.

Tulin toisiin aatoksiin, kun toinen Gymstick-tuote, Massage Pillow, lakkasi toimimasta. Sen nimittäin olin saanut joululahjaksi, ja se alusta asti toimi todella huonolla teholla, hierontaefekti oli aivan mitätön. Vaihdoin tuotteeseen uudet Duracell-patterit, ja kahden käyttökerran jälkeen tuote lakkasi toimimasta kokonaan. Päätin, että nyt saa riittää, teen reklamaation molemmista tuotteista.

Otin yhteyttä Gymstickiin, enkä kuullut mitään noin viikkoon. Sitten sain asiakaspalvelusta pahoitteluviestin siitä, että vastaus oli kestänyt pitkään ja minulta kysyttiin kotiosoitetta ja puhelinnumeroa, jotta he voivat lähettää korvaavat tuotteet tilalle. Ja paria päivää myöhemmin sain jo hakea tuotteet postista.

En todellakaan olettanut, että molemmat tuotteet vaihdetaan uuteen, joten olin positiivisesti yllättynyt! Minua ei myöskään pyydetty lähettämään viallisia tuotteita takaisin, vaikka senkin olisin mielelläni tehnyt, sillä mitäpä hajonneilla tuotteilla teen.

Nyt minulla on siis upouusi Gymstickin hulavanne sekä Massage Pillow. Tosin nyt kun olen saanut uuden ja toimivan Massage Pillow'n, niin täytyy sanoa, että tuote ei kyllä ole kovin hyvä. Hierontateho on ihan olematon, eli siis se ei ollutkaan tuotevika!

Mutta siis Gymstickille kiitos erinomaisesti hoidetusta asiakaspalvelusta. Voin huoletta ostaa Gymstickin tuotteita myös jatkossa, koska tiedän, että jos niissä on jotain vikaa, saan tilalle uuden tuotteen.

t. Tarjoushaukku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti