Tarjoushaukku luonnollisesti ostaa välillä nettidiilejä, jos hyvää saa halvalla. Kevään aikana haukku on mm. käynyt syömässä Groupon-diilillä nepalilaisessa Gurans-ravintolassa (oli oikein hyvää ruokaa ja halvalla sai, suosittelen lämpimästi) ja Maharaja-ravintolassa. Tosin Maharaja-diilissä tuli ikävänä yllätyksenä, että sillä sai JOKO kasvisaterian TAI liha-aterian, kaksi ruokailijaa ei voinut ottaa toinen toista ja toinen toista, ja tätä ei missään diilissä mainittu.
Hyviä kokemuksia Groupon-diileistä oli myös siivousdiili Hoptim Siivous, vaikka alkuun vaikuttikin siltä, ettei koko diilistä tule mitään, sillä yhteydenottoihini ei vastattu viikkoihin. Mutta lopulta kaksi naista tuli pesemään ikkunat, ja kaikki sujui mallikkaasti.
Ja kevään paras Groupon-juttu oli se, kuinka muka-hiusvärejä ostaneet asiakkaat saivat rahat takaisin hiusväriliituina myydyistä väriliiduista. Todella erinomaista asiakaspalvelua Grouponilta.
Tässä vielä viesti, jonka liituja ostanut kaverini sai:
"Hei XX,
Kiitos yhteydenotostasi.
Olen pahoillani, että tuotteet eivät vastanneet odotuksiasi. Pyrimme aina katsomaan tilannetta asiakkaidemme näkökulmasta varmistaaksemme, että tarjoamme jokaiselle asiakkaallemme Suomen parasta asiakaspalvelua.
Voimme palauttaa lahjakortin ostohinnan joko ostossa käyttämällesi tilille, tai vaihtoehtoisesti Groupon-tilillesi, jonka kautta ostohinta on käytettävissäsi mihin tahansa markkinoimaamme palveluun tai tuotteeseen. Pahoitellaksemme vielä tätä ikävää tilannetta, voit myös pitää sinulle jo toimitetut liidut.
Vastaathan vielä tähän viestiini, jotta voimme käsitellä palautuksen haluamallasi tavalla.
Mikäli sinulla on vielä kysyttävää asian tiimoita, ethän epäröi olla meihin yhteydessä."
Eli turvallisin mielin Grouponilta voi ilmeisesti shoppailla. Tarjoushaukku raportoi, mikäli tilanne muuttuu.
t. Tarjoushaukku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti